Repülő Portál - Az Utasszállító Repülők Rajongóinak Oldala
Friss hírek

    F I G Y E L E M !      

 Tudtad, hogy repülő-szimulátor van beépítve a Google Earth programba? Katt ide!

Érdekel mi van a Malév beszállódártyádon/ csomagjegyeden de nem tuod értelmezni? Ezen könnyen segíthetünk itt!

 A FlightGear szimulátorhoz letölthettek rengeteg repülőt ITT!

Az oldalra felkerült az Airport Tycoon 3 Angol-Magyar leírása, regisztráltak előnyben:)

 
 


   

 

 
 

 

 
Írj a szerkesztőnek

 
Főmenü
 
Karrier
 
Infók az utasszállítókról
 
Érdekességek
 
Közérdekű
 
Regisztráltaknak
 
Látogatóink
Indulás: 2006-10-15
 
Online látogató
 
Saját

Tegyél a kedvencekhez!

 

 
-A TWA 800 katasztrófája

Volt TWA 800 leszáguldott
Egy katonai rakéta által?

1996-ban TWA Flight 800 lelőtték Long Islandtől délre.

Az Egyesült Államok kormánya, annak a zavara, hogy megfogottak legyenek miközben a bíróságon laborteszteket szerelnek fel és nyugodtan fekszenek a jelentéseiben, hivatalosan egy szikrának tulajdonítja a katasztrófát a központi üzemanyagtartályban, amíg kormányzati spokespeople* ragaszkodik hozzá, hogy azok a tanúk, akik látták, hogy egy rakéta ütötte az óriás repülőgépet, minden részeges emberek.

 

Bemutatás
A szerencsétlenség

1996. július 17-ének az estéjén, hamarosan a nap lenyugodott, de amíg az ég még mindig világos volt, egy Boeing volt 747-131 sugárhajtású repülőgép, TWA a repülés 800, felszállni JFK repülőtérről volt a Párizsba vezető útján, Franciaországon. A fedélzeten volt 230 ember.

Hozzávetőleg 11 a repülésbe való percnél, az 747 repült egy 13,700-as magasságnál MSL, vagy 13,700 láb tengerszint fölött. Rendszerint magasabb 11 percnél ugrassz ki 800-at halogatta, hogy ahhoz, hogy gyártmányszoba egy másik sugárhajtású repülőgép számára Rhode Islandba ereszkedik, másszon. A repülőgép az atlanti-óceáni tengeri dél fölött volt Long Island, New York.

 

Épp repülésként 800 engedélyt kapott meg hogy cirkálómagasságba kezdeményezzen egy mászást, a repülőgép bármilyen figyelmeztetés nélkül felrobbant. Több ezer font kerozin, amit kiraktak a központból és szárnytankokból, párolgott el és gyulladt meg miközben létrehozott egy tűzcsóvát, látott mind az Long Island partvonala mentén. A tűzcsóva narancssárga izzása alatt, szekciók az 747 belebotlott az óceánba. Annyira teljesen volt a repülőgép, ami fel volt darabolva, az az időjárásradar összetévesztette a törmelék kiterjesztő buborékát egy felhővel.

A segélykérő hívás audiója kiált
(lejátszásért igényli QuickTimét)

Egy a kudarcra ítélt repülésről jövő Mayday hívás korai jelentései

Robert Kramek felhívást jelent a Maydaynek

 

A szerencsétlenség hivatalos értesítése

                      NTSB azonosítás: DCA96MA070
                                      
     TRANSWORLD AIRWAYS (D.B.A Scheduled 14 CFR 121 operációja. TWA)
                                      
              Baleset történt JUL-17-96 EAST MORICHESnél, NY Aircraft: 
Boeing 747, nyilvántartás: N93119 sérülések: 230 végzetes.
                                      
   Körülbelül 8. július 17-én, 1996-án:du. 45 óra, TWA repülés 800,
 N93119, egy Boeing 747-100, amit kicsivel a Kennedy International
 Airportból való felemelkedés után törtek össze az atlanti Oceanbe
 Long Island partja mellett. A repülőgép műsoron volt egy rendszeresen
 menetrendszerű járat Párizsba, Franciaország. A kezdeti jelentések azok,
 hogy a tanúk láttak egy robbanást azután törmelékek, ami az óceánra vetemedik.
 A repülőgépszemélyzet jelentései nem jelentenek egy problémát a 
légi forgalom-irányításnak. A repülőgépet 1971 novemberében gyártották.
 Ez felhalmozott körülbelül 93,303 repülési órát és 16,869 ciklust. 
A repülőgép fedélzetén voltak 212 utasok és 18 repülőgép legénységek.
   A repülőgépet megsemmisítették és túlélők nem voltak.

 


Az első célzások

Majdnem azonnal szemtanúkat interjúvoltak meg rádión és TV-N ki jelentette, hogy valami furcsa megelőzte a robbanást az 747. Tanúk, sok a földön, amit jelentettek miközben látott egy fényes tárgyat, ahogy száguld, az 747. A cél a kérdéssel befelé fordult légi ez bezárult az óriás repülőgépen. A tanúk függőlegesként jelentettek vízszintes utazást szintén. A széles földrajzi tartomány, amit befedtek a szemtanúk, előtér/háttérzavart küszöböl ki. Látni lény közeledik az 747 annyira sok különböző irányból a fényes tárgynak ténylegesen a közvetlen szomszédságban kellett lennie az 747.

A másik pilóták a levegőben jelentették, hogy látni egy ragyogó fényt az elefánt közelében ezelőtt kilövellni felrobbant.

A napokban a katasztrófát követően sok ipari végrehajtó hatalom következtetett arra, hogy TWA 800 lelőtték bizalmasan.

Mi volt a fényes tárgy, amit a radaron észleltek?

Volt egy kezdeti jelentés, hogy valamit Air Traffic Control radaron vettek fel, de ez a jelentés volt gyorsan visszavonul. Az Associated Press (07/19/96) jelentett "Radar észlelt egy felvillanást, ami kicsivel a robbanás előtt olvad össze a sugárral, valami, ami tudott jelezni egy rakétát, ütött.

Fontos normális operációban emlékezni arra, az Air Traffic Control radar nem észlel repülőgépet, de repülőgép-válaszadó adókészülékek. Egy válaszadó adókészülék egy különleges fajta rádió abban a repülőgépben, ami hallgat egy radargerendáért. Amikor ez észlel egy radargerendát, ez azonnal egy azonosító számmal kiküld egy kódolt jelet (kijelölt a földön levő Air Traffic Controller által) olyan jól, mint a repülőgép magassága. Az Air Traffic Control radar akkor arra fogja használni ezt az extra adatot, hogy hasznos információt mutasson be az Air Traffic Controllerbe.

Minden légi forgalomtól, ami működik a Terminal Control Areában, megkövetelik, hogy legyen egy működő radarválaszadó adókészüléke. Hacsak nem az Air Traffic Controller bemutatja a bőrfestékvisszatérést, bármilyen légi forgalmat válaszadó adókészülék nélkül nem fognak látni.

A fényes tárgy egy rakéta volt?

A leírások, amiket adtak a szemtanúk és a területben levő pilóták, (egy Air France legénységet beleértve) vagy nem következetlen egy rakétával. Alternatív magyarázat a fényes tárgyra nem volt közelgő.

ABC World News vasárnap, 07/21/96, Lou Desyron meginterjúvolt tanú, aki jelentést tett, elfűrészeljük azt, ami úgy tűnt, hogy egy lobogás volt, ami egyenessé válik. Ami azt illeti azt gondoltuk, hogy ez egy hajóról volt. Ez egy fényes pirosas-narancssárga szín volt ...once ez bement lángokba, tudtam, hogy az nem volt egy lobogás.

A Washington Times 1996. július 24-én jelentést tett. Several witnesses...saw egy fényes, lobogáshoz hasonló tárgy, ami másodpercekkel ezelőtt száguld az óriás repülőgép irányába, felrobbant. ABC News azt mondta tegnap, hogy a nyomozóknak akkor több volt 100 szemtanú-beszámoló támogató az [ rakéta ] elmélet.

A New York Post az 1996. szeptember 22-i történetében jelentést tett,

A törvény-végrehajtás-források azt mondták, hogy a legkeményebb bizonyíték, amit túlnyomórészt eddig gyűjtöttek, javasol egy föld-levegő rakétát...

A FBI 154 hihető tanút, - - a tartalmazó tudósokat, tanárokat, hadseregbeli személyzeteket és üzleti végrehajtó hatalmakat, - - azt, interjúvolt meg, aki látást írt le, amit egy rakéta, ami épp TWA 800 előtt megy az égen keresztül, felrobbantott.

Ezek közül az emberek közül néhány vagy rendkívül, rendkívül hihető, mondta egy legfelső föderalista-hivatalnok.

A FBI technikusok feltérképezték azokat a különféle útvonalakat, amiket -- meghegyez abban az égben, ahol a tanúk azt mondták, hogy látták az emelkedő lobogáshoz hasonló tárgyat, -- és meghatározta azt a triangulated*() összetartáspont volt gyakorlatilag hol az óriás repülőgép kezdetben felrobbant.

A New York Times 1996. július 19-én jelentést tett,

"[Witnesses jelentést tett ] egy kevés fény, ami épp ezelőtt üti a repülőgépet, felrobbant.

És talán leginkább sokatmondóan az Associated Pressből 1996. szeptember 23-án,

...a source...said a névtelenség feltételén... Állandóan fém van. Fém nem tudsz megmondani. Látok egy lyukat, ahogy befér és egy lyuk, ami elmegy...

Tisztítás a törmelék mezei.

Majdnem azonnal az információ kiszivárgott volt a FBI és azáltal a haditengerészet által, ami arra utalt, hogy volt Flight 800 fedélzetén az extrém biológiai veszély egy tárgya, egy volt melyik tett fel egy komoly kockázatot bárki számára, aki felvette azt.

Bár később visszahúzódott, a történet, amit kapcsoltak jelentésekhez, bio-illett a katonákhoz Long Island strandjai mentén, létrehozta a benyomást, hogy a FBI és NTSB nem akartak senkit, aki túl közelről néz a roncs bármekkora részénél.

A figyelem miért koncentrált egy Test Missile-ra?

Kezdetben azt követelték az ott volt gyakorlatilag nincs robbanó maradék az 747 roncs. Normális gyakorlatban rakétáknak, amiket tesztelnek vagy tréningre használnak, vannak műrobbanófejeik; olyan tehetetlen csomagok, amik az igazi robbanófejeknek ugyanazok a mérete és súlya de azok, hogy melyikek nem robbannak fel. Sok ügyben az ilyen gyakorlóhadianyagok helyreállítottak és újrafelhasználtak.

Egy Associated Press Article 1997. március 10-én jelentette a következőt:

A jelentés azt mondta, hogy a kényszerítő tanúvallomás mutatta, hogy egy rakéta ütött az
előre gyalul a jobb oldalon az száll miközben átutazik, az
repülőgéptörzs kívül felrobban.

Ez egy műrobbanófejjel összeegyeztethető egy tesztrakétával. 

Természetesen azt nem tudták akkor a robbanó maradéknak az a bizonyítéka egyenletes volt miközben akkor elrejtették a nyilvánosság elől, de volt addigra, a robbanó maradék követelt hiánya javasolt egy tesztrakétát a legtöbb megfigyelőnek, és a figyelem elkezdett koncentrálni a haditengerészet Cooperative Engagement Capability rendszerére, ami élő rakétatüzeléseket beleértve ment keresztül teszteken az atlanti-óceáni tengerpart mentén, annak a nyárnak az egésze.

Amikor azt végül felfedték az ott volt robbanó maradék a Boeing 747 maradványain a meghatározó médiák megpróbálták fertőzésként megmagyarázni azt egy bombáról, ami kutyakiképzés-gyakorlatot szippant, amiről végül kiderült, hogy teljesen helyet vitt egy különböző repülőgépre. Volt eze igaz, a maradékok egy tréninggyakorlatból nem magyarázták meg a maradék egy rendjét, hogy tíz sor vágyakozik és három ülés széles terjedő egy nyilvánvaló perforáció a haladó szekcióban, ami visszavonul ahhoz, hogy a haladó szekció hol szökött el a többitől, az 747.

A haditengerészet nagyon furcsa viselkedése.

Egyedülálló ehhez a katasztrófára volt a haditengerészet élénk részvétele, ami azonnal elküldte a legjobb mély mentésjárműveit a területre, és kirúgta a New Yorki rendőrség-búvárokat, akiknek törvényes igazságszolgáltatásuk volt a területben.

Amíg Long Island strandjait humveékben söpörték katonák, a haditengerészet legalsó-átkutatott az atlanti-óceáni fél egy területe Rhode Island mérete.

Leginkább szokatlanul, a haditengerészet ráadásul megtalált 20 mérföldet az ismert törmelékmező bármelyik oldalára , bár az 747 nem csúsztathatta volna azt a távolságot a 13,700-as magasságától MSL még akkor is, ha bal ép.

A haditengerészet igazolta ezt a kiterjedt keresést azáltal, hogy azt állította, hogy nem tudják lokalizálni a repülőgép-fekete dobozokat, a fekete bokszol, bár több privát hajótulajdonos jelentette, hogy hallani a lokátort fütyül a hangradarjukon és halmegtalálóikon. Amikor a fekete dobozok végül megjelentek, ez jelentett volt, hogy őket közvetlenül a haditengerészet mély mentésjárműve alatt találták.

A korai tagadások ellenére a haditengerészet végül elismerte, hogy a katasztrófának az éjszakáján volt három jelenlévő tengeralattjáró a területben. A Trepang; egy Sturgeon osztálytámadó tengeralattjáró, az Albuquerque; egy típus 688 Los Angelesi osztályböjt-támadás-tengeralattjáró, ami el volt látva függőleges indítási csövekkel, és a Wyoming, egy nukleáris ballisztikus rakéta-tengeralattjáró épp Grotonből, tengeri pereken. Ez éppen burkolta azt valami hibás lett azokon a pereken miközben késett, az megbízó a Wyoming, és a kapitányát és főnökét megszabadulták parancstól.

Leginkább nemrég ez tanult volt, hogy az Aircraft Carrier Teddy Roosevelt szintén részt vett a CEC gyakorlatokban de nem vallották be hogy akkor jelen legyen.

Az álcázás kezdődik.

No Hamarosabban az 747 ütötte a vizet mint dozens az internetintelligencia-kémek elárasztották az internetet azzal, hogy pozíciók azt állították, hogy Flight 800 volt egy terroristalövés áldozata, lenti használó egy Stinger ember hordozható rakéta. Ez egy történelmi irónia az ez hírszerzőkémek által volt ez a hirtelen tevékenység, sokuk volt, akit ismertek a munkájukért a Vincent Foster álcázásban, az volt, hogy elseje sok állampolgárt riasztott (ezt beleértve az írót beleértve) az valami a hivatalos történettel valóban nagyon hibás volt. Fent az idő mikor a magas nyomáseladás-munka terrorizmusért ütötte a hálót, voltam a vélemény TWA 800 éppen egy másik tragikus katasztrófa volt.

Mindennek ellenére a bizonyíték feküdt a hírszerzőkémek reakcióiban amikor több jól értesült ember mutatta meg azt, TWA 800 annál a pontnál, ahol ez felrobbant, túl magas volt hogy érje el egy Stinger, és az volt, hogy a motorokban keletkezett nyilvánvaló becsapódási kár hiánya, amiket uraltak egy IR-en kívül, embert irányított hordozható rakéta. A kísértetek megjósolható divatban kikötöttek szuper Stingers az soha de-osztályozott de volt megnyugszik a terroristák kezeiben. Egy kém ment eddig felvetni, hogy egy Stinger szolgálati csúcsmagasságát meg tudták kettőzni legyél újra-programozás éppen a chipjei. Mindent egybe véve a tények az ügyben világosan alárendeltek voltak az eladás napirendjének a folytatására a terroristaelmélet.

Végül feladtam egy cikket jogosult The Dog nem Bark. A disszertáció egyszerűen az volt, hogy a jelenlévő pártok közül semelyik azon az éjszakán nem reagált az út egy arra számítana, hogy reagálnak a rakéta egy ismeretlen forrásból származott.

24 órával később, a terrorizmus az elmélet eltűnt a hírszerzőkémek playbooksaiból*(), és a helyében volt az igény, hogy egy szikrázó üzemanyagszivattyú a központi tankban okozott egy robbanást.

Mindazonáltal a pilótafülkekapcsolót az üzemanyagszivattyúért megtalálták az pozíció mellett és a pilótafülkehang-rekord nem vette fel a repülőgépszemélyzetet, aki kinyitja azt. A NTSB Chairman 1996. november 15-i jelentése elérte, hogy éppen tisztítsa azt bizonyíték nem létezett hiba a központi tank üzemanyagszondáiban és szivattyúrendszerében.

Soha-az-kisebb, a rojtos drót a központi tankban az elmélet tovább a robbanásnak és katasztrófának az oka, amiket előléptetett a kormány.

James Sanderek

James Sander szerző felesége TWának dolgozik. Neki 800 az elvesztését okozta barátok számára repülésen, és a repülés egy rakétavadászzsákmányának a szóbeszédeiként 800 elkezdett keringeni TWán belül, Jamest megkérték, hogy nézzen utána a dolognak.

A könyvében The Downing Of TWA Flight 800 James Sanders összefüggésbe hozta James Sanderszel, annak a történetét, hogy a TWA alkalmazottak közül az egyik, aki dolgozik a Calverton akasztóban, hogyan vált annyira undorítottá azzal, hogy mit látott olyan szándékos álcázásként, amit nyújtott, TWA 800 való ülésekből való ruha két mintája, tesztelni egy külsőnek, nem kormányi összekapcsolt laboratórium.

Az üléstextilmintákon volt egy olyan élénkpiros-maradék, ami összefoltozott három sor ülést a repülőgépben, 17-19 evez.

A tesztek az első mintán felfedték, hogy azok az elemek, amiket a szakértők megerősítettek, következetesek voltak az égéssel a porított alumínium és perchlorate* egy katonai szilárd tüzelőanyag-rakéta-motorjának a melléktermékei gépelnek.

James Sanders akkor nekik CBS híreknek adta a második és utolsó mintáját hogy teszteljen. CBS azonnal visszaadta a mintát a kormánynak és megfordította őt.

Amint a mintát visszaküldték, a kormány kijelentette, hogy a piros maradék ülésragasztó volt miközben úgy döntött, hogy egyszerűen figyelmen kívül hagyja a tényt, hogy azt látták csak három szomszédos sor ülésen az egész repülőgépből.

A FBI, bemutató egy dupla standard, azután üldözte James Sandersöt a repülőgép részének a lopásáért, bár a FBI embere vádban, James Kallstrom, eltávolított egy emléket a repülőgépből maga.

Időközben a tesztek, amiket vezettek a ragasztón, amit használtak az üléseken és az atlanti-óceáni tengervízen a területben, bebizonyították egyszer s mindenkorra, hogy a piros maradék nem volt ragasztó, és mégis a kormány hazugságai közül egy másik álltak felfedett.

A hivatalos történet

A hivatalos magyarázat a TWA repülés katasztrófájára 800 van az azok a szemtanúk, akik ott voltak, minden idióták. Azt nem mondják azokban a szavakban, de az volt az általános hang. A kormány annyira elutasító (olvasott ijedt) azok a szemtanúk, akiket James Kallstrom kért, az ők nem engedjék meg, hogy beszélj a NTSB nyilvános tárgyalásainál a katasztrófába. A feltevés az, hogy majdnem 200 ember, aki ott voltak ténylegesen, nem tudja, hogy mit láttak, de az olyan bürokratáknak egy csokra, akik nem voltak ott, tesz!

Ez a kormány igénye az egy okért nyugodj meg nem világosan értette, az üzemanyagpárák a Boeing 747 majdnem üres központi üzemanyagtartályában hirtelen fújták az orrot, és felrobbantották őt az 747. Az 747 akkor stabil repülésben folytatódott miközben beérkezett egy függőleges mászásra. Ez ez a mászás melyik a kormány ragaszkodik a szemtanúk minden látott és tévedt egy rakétáért, ami megközelíti a repülőgépet. Ennek a mászásnak a tetőjén, az 747 akkor felrobbant egy tűzcsóvába és fennsíkba az óceánba.

Ott vagy, szükségtelen mondásra, sok probléma ezzel a történettel.

Először is, ez igényel gyakorlatilag mindenki, aki látta az eseményt hogy ismerjen félre egy mászást, ami kezdeményez két mérföldet, fent az egyért való levegőben kezdeményező az óceán felszínéről.

Másodszor a két videó, amit arra használtak, hogy támogassa a kormány ügyét, ráadásul nem illett össze mindegyikkel másik, elítélő végre közülük egy a széppróza munkájaként.

Harmadika, az igény az az 747 elég sokáig tudott stabil repülést fenntartani végrehajtani egy mászást megcáfoltak számítások, amiket tett a X-29 tervezői közül az egyik és modellszimulálások.

Végül a kezdeményező esemény utáni repülőgép feltételére tekintettel a bizonyíték a törmelékmezőben bebizonyította, hogy ez szerkezetileg lehetetlen lett volna a szárnyak számára az 747 támogatási szint-repülésre adj bérbe egyedül egy mászás.


Akkor és most
Összeállított hivatalos nyilatkozatokból és rekordokról, a TWA 800 baleseti helyszín körüli katonai tevékenység egy listája bevallott akkor, és azután felfedett későbbi években.

James Kallstrom bevallja a rakéta lehetőségét
A FBI fej elismeri, hogy a terroristarakéta TWA sugarat lőhetett volna le

Kallstrom elismeri, hogy három haditengerész-hajó az USS Normandynél közelebb volt a TWA robbanáshoz
Részlet James Kallstrom egy RealAudio interjújából Reed Irvine által Accuracy In Media .

IRVINE: A bérbeadás nyitva van a jelentés hosszában, a bérbeadások kinyitják a rekordot, a bérbeadások kiveszik a titoktartást. Az a pont.

KALLSTROM: Te, azt gondolom, hogy jó volna tenni azt ennél a pontnál, most hogy a bűnös ügy nincs nyitva. De ez NTSB kezében van...

IRVINE: széna, az iroda [FBI] éppen üzent [] Trafficant képviselő egy levél, ami azt mondja, hogy nem azonosíthatnának három járművet, ami a szomszédságban voltak magánéletért, érvel - jön.

KALLSTROM: Jól, te. Nos mi mind tudjuk, hogy azok mik voltak. Valójában, ráadásul nyilvánosan beszéltem azokról.

IRVINE: Mik voltak ők?

KALLSTROM: Ők olyan haditengerész-járművek voltak, amik osztályozott manővereken voltak.

IRVINE: Mi van azzal, ami elment tengerre kiszáguldani 30 csomónál?

KALLSTROM: Az egy helikopter volt.

IRVINE: A felszínen?

...

KALLSTROM: Bugyog közöttünk a népi bölcsesség volt, bár ez valószínűleg nem teljesen bizonyítható, volt az ez egy helikopter volt.

Amerikai haditengerész-mesterfőnök USS Trepang elismeri, hogy a haditengerészet lelőtte TWA 800.
FRISSÍTÉS: A legújabb jelentés az, hogy a mesterfőnök behúzta a történetét miközben a haditengerész-nyugdíja miatti aggodalmakat idézett.

A búgás fax
1997-ben W Michael Pitcher riporter The Southampton Press újság törte egy Riverhead történetét, Long Islandi lakos, aki tévesen megkapta a hivatalos okiratoknak a faxait, amik kapcsolatosak a szövetségi TWA Flight 800 vizsgálattal. A lakosnak, Dede Mumának, volt egy telefonvonala, ami csatlakozott ahhoz, hogy a saját faxgépét egy a szám közelében levő számmal arra használták, hogy elküldjön vizsgálattal kapcsolatos faxokat FBI-nak és másik személyzeteknek Long Islanden. Az utolsó két számjegy egy áttétele a szándékolt cél telefonszáma a küldő által helyette csatlakoztatta az üzenő faxgépet Ms. Muma faxgépéhez.

Annak a faxnak a coversheetje*, amit Ms. Muma megkapott, mutatja, hogy ez egy munkásról volt Teledyne Ryan Aeronauticalnél San Diegóban egy munkatárshoz, ami segít a FBI-nak Long Islanden. A fax, ténylegesen többszörös faxed érinti egy olyan búgásrepülőgépnek a hátsó szerkezeteit, hívja őket, amit Teledyne Ryan gyárt az amerikai hadseregért: a Firebee búgás. Annak a faxnak a különálló oldalai megjelennek ennél a kapcsolatnál.


A következő levelet a szerzőnek, Jack Cashillnek, az engedélyével feladják itt.

TWA 800 vita meleg fent

Egy a Kansas Cityben, TWA történelmi otthonában levő, meleg júniusi estén és a hatalmas átvizsgálásalapja aktuális helyszínén egy nagyjából 75 légitársasági pilótából álló csoport nézte az okirati Silencedet : Ugrassz ki 800-at és Justice Subversionjét elkábított rémületben.

Később, nem egy egy közöttük, bármelyik nyilvánosan vagy bizalmasan, kihívott a videó tézis, hogy TWA Flight 800 valóban lelőtték. Ajánlott helyette dühös TWA pilótákról erősített meg részleteket különösen, a pénznyomról és a megmagyarázhatatlan Pentagon látogatásokról akkor TWA CEO, Jeff Erickson. Mondta egy TWA pilóta. 90 százalék mi hisz volt egy kormányzati álcázás.

A Boeing közösségből Seattle-ben a válasz ugyanúgy sok volt. Ír egy Boeing mérnök, egy olyan ember, aki azzal töltött számtalan órát, hogy segített elemezni TWA 800 a Boeingon, Cray Supercomputers, hoztam azt (Silenced) ma működni és nyolcig ebéd alatt mutatta azt a társam, a Boeing, munkások. A szoba halálos volt megnyugtatja az egész időt . . . . A benyomásom akkor egy rakétacsapás volt és még annyira van ma.

Még több is nyugtalankodni Mike Wire-nek, a Philadelphia malomépítőnek, a válasza akinek a feltételezett tanúvallomásán, a CIA alapozott az ezé TWA hírhedt animációja, amit 800, ami felfelé felszáll, kedvel egy rakéta.

A videó Silenced bemutatja annak egy tényszerű reenactmentjét*, hogy mit láttam azon az éjszakán. Enyém a videó része szintén az, hogy minek mondtam el a FBI-t néhány nappal az a lakhelyemnél levő alapos interjúnál levő incidens után. Ahogy tudsz látni, az, amit láttam, származott a házak mögül azon a strandon, ami az, hogy miért gondoltam azt először, hogy egy tűzijáték legyen. Ez leginkább határozottan nem állt munkába az égen mint a FBI/CIA-történet-mondások. Nem tudom hogyan ők tudna (jön) fent azzal a forgatókönyvvel mert ez nem illeszti össze azt, amit láttam, és elmondta a FBI-nak vagy az, milyen másik tanúk nekem ott vannak, hogy beszéljenek, május óta 2000 jelentést tett.

Writes Dwight Brumley, egy 20 éves haditengerész-állatorvos, ki nézett, ahogy a tragédia szétnyílik fentről miután nézte Silencedet.

A CIA animáció sehogy nem képviseli azt, amit azon az éjszakán láttam. Az idősorozat alapján, értem azt, a lobogás az jelentést tettem miközben láttam a jobb oldal mellett, és USAir 217 COULD NOT ALATT ismétlek, nem lett volna TWA 800 megnyomorított repülésben épp azelőtt és ez felrobbant. Van két ok nahát. Először TWA 800 beköltöztette volna a mezőmet nézet balról jobbra, nem jobbról balra világosan figyeltem; és másodika, enyém az aerodinamikák alapvető törvényeinek a megértése arra késztet engem, hogy arra következtessek, hogy út nincs az TWA 800, az orrszekcióval gone, esetleg a CIA videóként megmászhatott volna 3000-4000 lábat lefest.

Nem minden válasz a projektre, mindazonáltal. Legyél támogató. A Kansas City üzleti magazin májusi kérdésében, Ingram, és összehasonlíthatóan egy öt részes WorldNetDaily sorozatban írtam Peter Goelz, az akkor a National Transportation Safety ügyvezető igazgatója:

Tanulságos Goelz technikájában volt az övé Kelly O'Meara, kezelése egy riporter The Washington Times Insight Magazinének. Valamikor a katasztrófa után O'Meara meginterjúvolta Goelzt néhány radaradatról, amit újonnan kibocsátott a NTSB, maga.

Amint O'Meara elhagyta az irodáját, Goelz hívta Howard Kurtzot a versengő Washington Post ültetni egy történetet. Kurtz idézné Goelzt, ahogy azt mondani, hogy igazán azt az United States Navynak véli lelőtte ezt a dolgot és volt a hadihajók egy flottája. O'Mearaként magnószalagot felfednek, ez a gúnyoló és kitérő Goelz volt ki emelte fel a rakéták kérdését, nem O'Meara.

Az újságírók soha nem fordulnának át és megengednék a kormányzati bürokratáknak, hogy arra használják őket, hogy benyálkázzák a munkatársaikat, írta a tapasztalataim szerint veterán riporterként Paul Rodriquez Insight szerkesztő. Még annyira pontosan van mi történt nemrég.

Peter Goelz gyors volt, hogy válaszolt. Egy levél randevúzott, június 5-én írt:

A történeted, mint O'Meara's, a fél-igazságok, egyenes valótlanságok és puszta ostobaság egy mélange-a*(). Az a daraboddal és Ms. O'Meara's-sel kapcsolatos szomorú dolog az a seb, amit a 100-as évekig tudnak okozni, haditengerész-személyzetek ki működtetett 24 óraműszakot hogy nyerje vissza mind a 230 áldozatot, és a repülés családtagjának 800, aki olvashatja az alaptalan vádjaidat.

Az ott levő végben nem voltak rakéták, nincsenek bombák, nincs titokzatos flotta, nincsenek menekülő hajók, nincsenek terroristák, nincs amerikai haditengerész-belekeveredés. Ez igazságos volt egy egy üres, robbanó központi szárnytankkal régi 747-et abroncsozott.

Mindenért, amivel azok jártak, ez a kiszámíthatatlan fájdalom egy tragédiája volt. Mivel a szakértők kedvelnek téged, egy téma sportért és pénzügyi haszonért. Szégyen rajtad. Szégyen Ingramon.

Amikor Goelz látta a WorldNetDaily sorozatot, ekkor még egyszer válaszolt az alanycímsor alatti email által, GARBAGE.

Éppen befejezett téged (sic) öt igazán szétválasztja WND series-it's-t szemét-és azt gondolni, hogy megpróbálsz csinálni egy dollárt emellett szintén-félek, hogy ez egy új mélypont. Mellesleg éppen ellenőriztem Amazon.comot és (James) Sander könyve (Altered Evidence) jelenleg a 92,000 legvettebb könyvnek tartják. Ne indítsd el az új medencét épp még.

A rekordért Clinton elnök alatt Peter Goelz felemelkedett a Missouri folyói szerencsejátéklobbisták rangjairól hogy váljon, a National Transportation Safety Board (NTSB) fő ügyintézője csak egy kivonat kevés év. Ironikusan ugyanazt, használja, amit azok a taktikák ellenem, amiket tagadja, hogy használ Kelly O'Meara:, kigúnyolnak megfélemlítés, az üzérkedés vak vádjai, és az US Navy vallásos kizsákmányolása és áldozatcsaládok.

Igazságban, egyik sem a cikkben sem a videóban, Silenced, ráadásul arra következtetek, hogy a haditengerészet 800-at lőtt lenti Flightnak. Valójában, a videóban levő legkényszerítőbb tanúk közül három haditengerész-ember; egynegyed családi tag. A rekordért Goelz NTSB-je megtagadta, hogy bérbe adjon a 736 hivatalos szemtanú közül bármelyiket-több ők tapasztalta katonai observers--testifyt bármelyik hallónál, és ez helytelenített minden vitát a robbanó maradékról (mindenhol a repülőgépben alapul) lest a FBI egy napon újra kinyitja a bűnös ügyet. És igen, ahogy tudja és volt egy menekülő hajó, vallja be a FBI.

Ahogy a repülőgépbe ez nem volt különösen öreg és nem volt robbanóbb, mint az átlag határozottan 747. Ha a NTSB elhitte volna azt, amit Goelz mondott, nálad gyorsan visszahívták volna azokat a repülőgépeket tudott mondani Firestone. Kérdezd a gépész unióját. Kérdezz bármilyen TWA pilótát. Kérdezz egy Boeing mérnököt. Miután miközben 40 millió dollárt költött, a NTSB képtelen volt, hogy azonosítson egy olyan forgatókönyvet, ami megengedné a repülőgépnek, hogy felrobbanjon

A videóban a partnerem, James Sanders, és én tettünk valamit, amit a NTSB megtagadta, hogy tegyen,-beszél a szemtanúkkal, helyszínen helyezi el őket, áttekinti azokat a rajzokat, amiket a FBI-nak, és sokkal többet csináltak.

Az ötödik évforduló július 17-én megajándékozza egy olyan meghatározó médiával, az utolsó nagy lehetőséget, hogy megosszák ezt a történetet, aki határozottan nem akarja hallani azt. Ha az elsöprő nyilvános válasz az utolsóban két hetet bármilyen jel, ez egy történet, ami bugyoghat az aljból, fent.


Keresés
Egyéni keresés
 
Világóra
 
Naptár
2024. Július
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
Admin menü
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Ízelítő a képtárból


Katt a képre

Airbusok


Boeingek


Malév gépek


Repülőterek


 

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?